If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Така дълго чакания горещ дизелак, според мен има всички предпоставки да бъде новото острие на Италианската огнева бойна машина...
-24 волтов V образен шестак под 60 градуса
-Верижно завъртане и много все големи клапани
-Пиезо-инжекторно впръскване и 2000 бара налягане
-250 коня и 550 нм
-Впечатляващ тунинг капацитет
Сещайте се кво чудо ще да е с още една турбинка и MJET-2 управление, напрао не ми се мисли...
Амин, дай Боже, по два пъти ако може!
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Така дълго чакания горещ дизелак, според мен има всички предпоставки да бъде новото острие на Италианската огнева бойна машина...
-24 волтов V образен шестак под 60 градуса
-Верижно завъртане и много все големи клапани
-Пиезо-инжекторно впръскване и 2000 бара налягане
-250 коня и 550 нм
-Впечатляващ тунинг капацитет
Сещайте се кво чудо ще да е с още една турбинка и MJET-2 управление, напрао не ми се мисли...
Ох, говори ми без да спираш... представи си само ,седиш си кротко на светофара с Алфетката ,тропка си ти Ве Шестачето отпред с 260 италиански кончета, а до теб -дебеловрат шопар с А8 ТДИ и гледа лошо от свинемобила и се газира. Докато вземе решение какво се случва ще ти отгледа само задния номер....ммм безценно
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Ох, говори ми без да спираш... представи си само ,седиш си кротко на светофара с Алфетката ,тропка си ти Ве Шестачето отпред с 260 италиански кончета, а до теб -дебеловрат шопар с А8 ТДИ и гледа лошо от свинемобила и се газира. Докато вземе решение какво се случва ще ти отгледа само задния номер....ммм безценно
Приятелю, не искам да те разочаровам, но докато Алфа пуснат тоя мотор от сънищата, в Ауди ще направят V16 TDI (все пак знаем, че те си имат вече V12 TDI, даже с него спечелиха Льо Ман, помислете откога Алфа не играе там ) и познай какво и кой ще гледа.....
Нека бъдем реалисти. На този етап Алфа не може да се бори с Хюндай дори, камо ли с марки като Ауди, БМВ или Мерцедес
Тука ще стане една......така,че няма да спорим.Нека си правят ауди и на ушите си да стъпят пак ще прават най-скучните коли на света. Поправи ме ако бъркам- Алфа 156-кола на '98 ;147-кола на 2001'; Джулиета е най-сигурната кола в класа си; V6 на алфа е двигател на годината за 2006... да не говорим колко път см епечелили WTCC и Формула 1 (!!!) даже...места , който хората от Ауди са гледали само по телевизията Душа, приятелю, душа им липсва.....
Темата е за Алфа все пак... и всяко подобрение е добре дошло.
Нека видим това двигателче на живо, нека видим нови бензинови, нека видим наследник поне на 159, да видим това 4С и т.н., пък тогава да мислим за съревнования.
А Ауди... докато не си надскочат визията за лъскав Фолксваген, може да печелят каквото си щат.
Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Тука ще стане една......така,че няма да спорим.Нека си правят ауди и на ушите си да стъпят пак ще прават най-скучните коли на света. Поправи ме ако бъркам- Алфа 156-кола на '98 ;147-кола на 2001'; Джулиета е най-сигурната кола в класа си; V6 на алфа е двигател на годината за 2006... да не говорим колко път см епечелили WTCC и Формула 1 (!!!) даже...места , който хората от Ауди са гледали само по телевизията Душа, приятелю, душа им липсва.....
2006 вече е ГМ мотора,има само глави от Алфа,и е страшен куц конДаже и великия Джузепе Бусо умира няколко дни след спирането на производството на В6 в Арезе
Production end
The V6 production ended in 2005 at Alfa Romeo Arese Plant;[12] a stock of five thousand was built, to be used Lancia Thesis, Alfa 166 and Alfa GT models.[13] The engine was replaced in the 159 and Brera by a new 3.2 L V6 unit combining a General Motors-designed engine block with Alfa Romeo cylinder heads and induction. British automotive engineering company Cosworth was keen to buy assembly lines of the Alfa Romeo V6 engine, but the Italian company did not want to sell it.[14] The last version of 3.2 L engine was Euro4 compliant, so it would have been possible to produce it a couple of years more.[15] The engine designer Giuseppe Busso died only a couple of days after the last engine was produced in Arese.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Тука ще стане една......така,че няма да спорим.Нека си правят ауди и на ушите си да стъпят пак ще прават най-скучните коли на света. Поправи ме ако бъркам- Алфа 156-кола на '98 ;147-кола на 2001'; Джулиета е най-сигурната кола в класа си; V6 на алфа е двигател на годината за 2006... да не говорим колко път см епечелили WTCC и Формула 1 (!!!) даже...места , който хората от Ауди са гледали само по телевизията Душа, приятелю, душа им липсва.....
Няма спорове колега, просто гледаме истината в очите, а тя е кофти за нас феновете. Факт е, че Фиат унищожиха марката. Във Формула 1 вече никога няма да стъпи Алфа. Не е стъпвала откакто е собственост на Фиат. Да защото ще конкурира Ферари, което е пак на Фиат. Не знам, дали ти прави впечатление, но със всеки следващ модел, динамичните качества отслабват, няма ексклузивност, а относно духа на Алфа какво да кажа: Ми ти моделите които си изброил, те реално са Фиат, там ли е духът на Алфа? Какво ще кажеш за старите модели, тези които наистина са саздали това име?
Вярно е, че Ауди тагава, когато Алфа е била явление и учебник за останалите е било сборище от боклуци, но вече сме 2011г. и Ауди е на друго ниво. Алфа също е на друго ниво, но за съжаление то е само надолу.
Не съм наясно в какво точно се състои "духът на Алфа", но съм сигурен, че едно Ауди RS4 от 2010г. може да предложи много повече дух от топ версията на 159. Алфа ще бие само на дизайн.
За да се събудят нещата ще мине много време, а за да настигне Алфа някой от големите, то те ще трябва да се "спънат", но немците лесно не се спъват. Всички знаем, че немците са по-добри мениджъри от италианците. Немците купиха всичко хубаво италианско, но това се случва просто защото италианците са глупави, а не немците. Немците купиха дизайн от Италия за без пари, купуват най-добрите инженери, а италианците изоставят останалите си велики марки. Е при това положение нищо хубаво не чака Алфа, освен ако наистина ФВ не купи Алфа. Фиат не искат да наливат пари в Алфа, но ФВ биха наляли, показаха го с другите марки купени от тях.
Няма спорове колега, просто гледаме истината в очите, а тя е кофти за нас феновете. Факт е, че Фиат унищожиха марката. Във Формула 1 вече никога няма да стъпи Алфа. Не е стъпвала откакто е собственост на Фиат. Да защото ще конкурира Ферари, което е пак на Фиат. Не знам, дали ти прави впечатление, но със всеки следващ модел, динамичните качества отслабват, няма ексклузивност, а относно духа на Алфа какво да кажа: Ми ти моделите които си изброил, те реално са Фиат, там ли е духът на Алфа? Какво ще кажеш за старите модели, тези които наистина са саздали това име?
Вярно е, че Ауди тагава, когато Алфа е била явление и учебник за останалите е било сборище от боклуци, но вече сме 2011г. и Ауди е на друго ниво. Алфа също е на друго ниво, но за съжаление то е само надолу.
Не съм наясно в какво точно се състои "духът на Алфа", но съм сигурен, че едно Ауди RS4 от 2010г. може да предложи много повече дух от топ версията на 159. Алфа ще бие само на дизайн.
За да се събудят нещата ще мине много време, а за да настигне Алфа някой от големите, то те ще трябва да се "спънат", но немците лесно не се спъват. Всички знаем, че немците са по-добри мениджъри от италианците. Немците купиха всичко хубаво италианско, но това се случва просто защото италианците са глупави, а не немците. Немците купиха дизайн от Италия за без пари, купуват най-добрите инженери, а италианците изоставят останалите си велики марки. Е при това положение нищо хубаво не чака Алфа, освен ако наистина ФВ не купи Алфа. Фиат не искат да наливат пари в Алфа, но ФВ биха наляли, показаха го с другите марки купени от тях.
Много си черноглед човече...прав си за много от споменатите неща. Но света се променя с него и Алфа.Пазарите не са това ,което бяха. В цял свят има глобализация. За какво Ауди говориш, та то е ФВ и Сеат и Шкода , та и Порше Ламбо и Бугати...Не кавам ,че са кофти коли ама не са уникални(както са били). Та и Алфа не може да не вземе нещо от ФИАТ
Нещо повече ФИАТ казаха ,че ще развиват марката и тя не се продава. Няма да хваля ФИАТ сега ,но ако тук сега някой каже ,че Алфа би съществувала самостоятелно и би оцеляла сама в тази конкуренция и 400 млн. евра дефицит за последните години или е луд или глупав или и двете.
Не знам как го правят ама пак е неповторима въпреки критиките.Ами да ти кажа Гоуфа е толко куц,скучен и грозен ,че нямам въздух даже да обясня...Наскоро бях в Белгия ,Брюксел видях сигурно 10-тина Жулиети и след всяка една се обръщаха хорат всеки път щом минеше....никое Ауди от този сегмент не го може,и ВФ също, и Шкода, И Сеат...
Тва е Алфа , неможе да се обясни
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
А какво правим с мерака им на ФВ да унифицират?
Нов СЕАТ ли?
Не знам, но Фиат също на това залагат. Това с ползването на една платформа за много модели на различни марки го направиха първи Фиат, а не ФВ. Просто ФВ в момента го правят по-добре.
Всички го правят вече...
Ама СЕАТ какво спечелиха от това?
Нищо. Обезличена кола. Еднаква. Крепи се само на Дизайна на де Силва и толко. Не са си правили труда да сменят и щампите по прозорците- на всякъде по колата си пише ,че е ФВ. Даже мирише на ВФ, а за Шкода даже и дума неща да отварям, че там е направо кощунство- и дизайна и е еднакъв с ФВ
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Много си черноглед човече...прав си за много от споменатите неща. Но света се променя с него и Алфа.Пазарите не са това ,което бяха. В цял свят има глобализация. За какво Ауди говориш, та то е ФВ и Сеат и Шкода , та и Порше Ламбо и Бугати...Не кавам ,че са кофти коли ама не са уникални(както са били). Та и Алфа не може да не вземе нещо от ФИАТ
Нещо повече ФИАТ казаха ,че ще развиват марката и тя не се продава. Няма да хваля ФИАТ сега ,но ако тук сега някой каже ,че Алфа би съществувала самостоятелно и би оцеляла сама в тази конкуренция и 400 млн. евра дефицит за последните години или е луд или глупав или и двете.
Не знам как го правят ама пак е неповторима въпреки критиките.Ами да ти кажа Гоуфа е толко куц,скучен и грозен ,че нямам въздух даже да обясня...Наскоро бях в Белгия ,Брюксел видях сигурно 10-тина Жулиети и след всяка една се обръщаха хорат всеки път щом минеше....никое Ауди от този сегмент не го може,и ВФ също, и Шкода, И Сеат...
Тва е Алфа , неможе да се обясни
Не си прав за Ламборгини и Бугати. 2-те марки дефакто са една и съща кола, но тя си е реално италианска. Мурсиелаго си е чистокръвен италианец, разработен и произведен в Италия. в цялата кола няма нищо немско, повярвай ми, имал съм възможност да го разгледам отблизо, та даже и отдолу.
Имам предвид, че немците са оставили свобода на италианците да работят, буквално просто са им дали пари. А каво направиха Фиат за Алфа? Унищожиха всичко в Милано и Арезе, сега искат и музея на Алфа да унищожат. Е това вече е престъпление спрямо имиджа на марката. То само музея и остана. Просто политика, но грешна, при това осъзната като такава, но тенденциозна.
Няма спорове колега, просто гледаме истината в очите, а тя е кофти за нас феновете. Факт е, че Фиат унищожиха марката. Във Формула 1 вече никога няма да стъпи Алфа. Не е стъпвала откакто е собственост на Фиат. Да защото ще конкурира Ферари, което е пак на Фиат. Не знам, дали ти прави впечатление, но със всеки следващ модел, динамичните качества отслабват, няма ексклузивност, а относно духа на Алфа какво да кажа: Ми ти моделите които си изброил, те реално са Фиат, там ли е духът на Алфа? Какво ще кажеш за старите модели, тези които наистина са саздали това име?
Вярно е, че Ауди тагава, когато Алфа е била явление и учебник за останалите е било сборище от боклуци, но вече сме 2011г. и Ауди е на друго ниво. Алфа също е на друго ниво, но за съжаление то е само надолу.
Не съм наясно в какво точно се състои "духът на Алфа", но съм сигурен, че едно Ауди RS4 от 2010г. може да предложи много повече дух от топ версията на 159. Алфа ще бие само на дизайн.
За да се събудят нещата ще мине много време, а за да настигне Алфа някой от големите, то те ще трябва да се "спънат", но немците лесно не се спъват. Всички знаем, че немците са по-добри мениджъри от италианците. Немците купиха всичко хубаво италианско, но това се случва просто защото италианците са глупави, а не немците. Немците купиха дизайн от Италия за без пари, купуват най-добрите инженери, а италианците изоставят останалите си велики марки. Е при това положение нищо хубаво не чака Алфа, освен ако наистина ФВ не купи Алфа. Фиат не искат да наливат пари в Алфа, но ФВ биха наляли, показаха го с другите марки купени от тях.
Алфа може да стигне немците и без те да се спъват. Само, че като вземе назаем технология от Ферари - лошото е, че тогава ще бъде конкурент на Мазерати. И на мен не ми е много ясно къде точно от ФИАТ поставят Алфа Ромео? Със Сеат ли се конкурира, за ФВ даже не искам и да си мисля или пък с БМВ и Ауди? За последните две конкурира е доста условно, защото на 7-те модела на Алфа другите предлагат 29. Според мен именно липсата на разнообразни модели и големи двигатели е един от проблемите за ниските продажби. Дано успеят да намерят правилното място. Аз, колкото и да не харесвам народните коли, тайничко се надявах, да ни купят. Дори Сеат имат коли с 300+ к.с., които излизат така от завода, а ние се радваме само на такива по форумите правени от маниаци. Майната му на това, че носачите няма да са толкова чупливи и ще са същите и в Октавиа-та, и в Пасат-а, и в наследника на 159, пък ако ще и Валтер Де Силва да и направи дизайана
---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:50 ----------
А каво направиха Фиат за Алфа? Унищожиха всичко в Милано и Арезе, сега искат и музея на Алфа да унищожат. Е това вече е престъпление спрямо имиджа на марката. То само музея и остана. Просто политика, но грешна, при това осъзната като такава, но тенденциозна.
Наистина си 100% прав. Алфа има история и имидж, че са бързи. Сега малко по малко това изчезва и остава имиджа на чупливата марка. Ще издоят колкото може и после...???
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment